Noice - Nina (låt)

varför skulle just detta hända mig nu , SVARA MIG NU !?!



hej och godmorgon , anette har varit här och suttit ute i solen och tagit en kaffe och cigg o suttit o prata lite nu har hon åkt till jobbet och jag har gett chilli pencelin tagit ut hundarna , satt på mig för att gå ut och få lite färg , kaffe o cigg o musik i trädgården så jäkla varmt ute !!! så skönt !!


blir städa förrådet när Paulina kommer , det slår aldirg fel hon ska göra de gämt precis när jag kommer , men hon tala om för mig att jag är så bäst så därför gör hon de med mig moahhaha , inge roligt men behövligt kan jag säga !! massa skit där , de behövs göras varje år !! .. men de e gött få vara ute hela dagen , Paulina kommer runt 11 så de blir sitta ute och ladda innan vi ska dra igång , annars vet jag inte vad det är för planer idag , va ue i solen så mkt som möjligt iaf , mats kommer väll hem idag också , kanske blir hyra film till kvällen brukar bli så vi får väll se som sagt ! NJUT NJUT NJUT av varje solminut hahah de rimma bäst jag är :)

hemkomst på lördag iaf , fira kannika hoppas på bra väder vi ska grilla o må göttt , alla vi tjejooor , kommer bli super skooojjjJJJJ!!!!!=) det var verkligen inte igår som alla umgicks !! ..



ha en fin dag / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin