MIN MOOOBIIIIL :)

Min kära mobil är lagad än en gång skönt skönt slippa den där lånetelefonen , som jag fatta noll av:) . Nokia är inte min grejj , SOny ericsson är min grejj :) ..

Meee likkke , jobb 07 -16 idag , bra dag :) men lite trött , somnar nog tidigt tror jag ahaha ! ,
jobb imorgon sen blir det tåget till Arvika till Lördag antagligen blir jag hemkörd :) alltid skönt att komma till arvika :) .. MIn älskade syster och min Favvo Paulina och alla hundarna och så har vi ju böbbizen Mats hahaha :P ..

jaa sen blir det väll starboys på lördag , fira kannika hon fyllde pr förra lördagen ;) ... hurra ! , jaaa nu ska jag röjja här hemma har berg med disk och skulle behövas damsuga så man kan komma hem till ett rent hem sen när man kommer hem så inte de får se ut som äkkel :) .. torka golven blir de också , jaja ha en fin helg

/ Rebeccah





Min käresta :) ! SÅÅÅ Härligt väder vad glad och pigg man blir de var ju fan skit varmt när jag cykla halv 7 imorse !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin