Lördag, Söndag

hej hej ,

torsdagen var super , jobbade 11-14 sen gick vi kolla när jossan sprang ut och sa grattis till henne sen cyklade vi in till stan och mötte lovisa sen åkte jag och hon till Sandra , god mat och god efterrätt :) mumssssss
tror sandra blev nöjd med sin present också köpte ett pandora armband i läder till henne , och en berlock såklart en orm :) .. jag älskar mitt pandora armband och har man ett sånt så vet ju folk att dom kan köpa berlocker om dom inte vet vad dom ska köpa i present !! .
som sagt de kostar ju endel så de e inget man går o köper sig själv precis !! , kommer ja in på skolan ska ja belöna mig med en berlock :)
 
Armbandet kostar 300:- finns att köpa på nästan alla smycke affärer , hallbergsguld , SIlver & Guld , Smycka , m.m Pandora har alltid fasta priser och adrig några prissänkningar ! Bra MÄRKE är det iaf !!!!!


Hittade inte ormen på hemsidan på pandora men denna med läxbäckerna tänker jag köpa om jag kommer in på skolan :D alltid roligt att minnas när man fått en speciell berlock liksoM ! , dom helt i silver kostarmellan 200-240 annars är det allt mkt dyrare om man ska ha med pärlor eller i lite guld !!



Fredagen var hyffsad lugn jag och mamma cykla hem till mig en sväng sen vidare genom stan och sen hem igen gjorde mat o sen sov ja på middagen :) sen vid halv 21 drog jag till sandra såg på 7 miljonärer bra svenk film var det på femman ! :) sen såg jag på supernatural avsnitt två styckna och sen somnade , min favvo serie numera skit bra ju!  ...

Sen somna jag och sandra satt uppe till 4 och la in bilder från studenten ! , jag lyckades bli med på en bild lite iaf hehe ! .. sen så ska ja hem till mamma en sväng sen hem till sandra käka o asen blir de lägga sig någelunda i tid 09.00 åker vi till Liseberg imorogon med sara , sandra , theres och fredda ,  hemma vid 00 men finns ju att nå mig på mobilen såklart :)
ha en bra lördag & Söndag gott folk=)


/ rebeccah







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin