kråk-hals- LISEBERGS GÄNGET :)

Helllo gott folk


Resan till Liseberg igår var TOPPPEN !!
Fredda , Sara , Theres hämta upp mig o sandra på centrum klcokan 9.00 och sen abr det iväg ut på den stora vägen :) MOT GÖTEBORG!!!

VI hann stanna några gånger då theres e lite förkyld så hon behövde snyta sig och sen i Säffle köpte vi rese Macka , svin goda var dom , vi njöt :) Sara var helt till sig hehe :) .. bakis var hon också stackarn :) 
 Vi var typ framme prick 12 , som vi planerat käkade på Mac donalds och gick vidare till Lisebeeeeeeeeeerg !!!!!


Hurra hurra , jag tror inte jag haft så roligt på länge man var som ett litet barn , åkte fan allt , tror jag åkte allt läskigt utom upp skjutet det var jag för feg för !! men ¨åkte iaf höjdskräcken och det skulle jag då fan aldirg gjort jag hölll på o dö av att bara hänga där uppe i luften 15 secunder , ville bara ner , såg hela göteborg de va ju fan skit äkligt , NEJ TACCK !!!!!! sånt gilla ja inte längre , har blivit för feg och för gammal kanske ?!
Jag skrek väll lite för mkt kanske så halsen e inte som den borde nu låter som ja svalt en kråka eller nått hahah ! , men men KUL var det och värt varenda liten ton just nu hahaha !! ..
Åkte flumride herrreguud Allihopa det blev en sån våg fy fan alla var helt dränkta men mest blöt var ju Sara stackarn som blev duschad totalt och våran lapp till vårat skåp blev smulor hahaha , så vi fick gå och ordna det på gästservice som tur var mohahaha , för man var tvungen ha en kod som öppnade skåpen , bra finesser nu sörrni =) :) men allt blev fixad , bra service haha !! ...


ja vi åkte allt helt enkelt , Balder , kanonen , Lisebergs-Banan , Uppsvinget , Colorado , Raggabilarnamed betboxen :P eller hur de stavar , ja jag minns inte mer vi var och såg 3:D film  också , Sammys äventyr sååg vi gullig och så bra 3:d Häftigt :) fast bara , jag , Sara & Theres , Fredda och Sandra åkte karusell istället . Haha , tur att fredda stod ut med oss hela dagen :) kan inte vara lätt 4 tjejer o han hehe :)
hans kompis jonas kom ju en sväng iaf så hela dagen var han ju inte ensam :)

Helt enkelt  om man sumerar så var dagen TOPPPPPEN !!  var hemma 01.00 o söv hos mamma vakna och prata som en Kråka :) men de var de värt som sagt :)  , Nästa trip kanske blir Strömstad , Kul kul :)!!!!











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin