härliga Torsdag

Hej hopp

gårdagen bestod av träning på möran sen hem till Sandra och stekte pannkakor köpte med en liter jordgubbar också , så det blev årets första Pannkakor med vaniljglass & Jordgubbar det var himmelskt :) ..God frukost/lunch :) ... ganska onyttig men man var förtjänt av det :)


Sen satt vi ute o bara satt i sola o tjöta hur läänge som helst , sen kom lena hem och då rensa vi rabbatterna lite o sen la vi oss på framsidan i solen , sen hjälpte vi till och körde lite grejjer till Bomstad , till deras husvagn så jag och sandra gick ner och kände på vattnet shiiet man blev chockad , det var liksom ljummet , de va liksom skönt :) .. vänern liksom?! .. de var inte iskallt som jag trott !! ..

Sen vidare hem igen då käkade vi Spagetti och Köttfärsås Lena hade gjort mums svina gotttt efter allt arbete var det svina gott , mätta och belåtna såg vi på wallander filmen "Indrivaren"  svin bra var den :) .. sen somna vi väll efter en stund , ja nskulle cycklat hem men ja orka inte de klcokan var typ 00 så jag stanna kvar , så nu har jag nyss cyklat hem nu får vi se vad dagen bjuder på träffa Rebecka en sväng iaf !! ..

hoppas att man slipper regnet men de ser svårt ut , massa svarta moln och åska i luften typiskt !! men till veckan skulle ju värmen komma hoppas hopppas hopppas!!!

Så det kan bli fint till Midsommar , vi vill inte ha regn !! , ha en bra dag & Helg goda vänner / rebeccah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin