Arvika & Vattenkrig

Hello igen,

söndagen och me andra ord gårdagen bestod av att åka till Mariebegrsskogen med lisas barnbarn Leah :) gungade och såg på djuren o lekte , sen blev de macdonalds på Bergvik och sen vidare till arvika hann med en kaffe o en bannankakabit paulina hade bakat de va göttt ! ,

sen kom mamma o lisa och hämta mig dom hade lämnat leah , så det blev tillbaka till karlstad , och ja åkte hem till Sandra, Lena och Krister och fick mig hemma gjorda hamburgare som vi grillade m, guud så gött det var kan jag lova , blev proppmätta men sen startade ett vattenkrig och allt sluta med att både , Lena , Sandra , krister och jag hade fått en stänk av vattnet rätt saftigt hahah ! ..

KUL kväll ska hem till sandra och sola i de fina vädret nu frukost i trädgården det är aldrig fel ha en bra dag sola skiner nu fy tusan så skönt nu kommer värmen :D !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin