vilken jävla räddning !!!

Tjabba tjenna , Fredag idag nu ska man jobba helgen då , 10 - 19 idag , sen blir det hem och laga mat till kidsen , syster o hennes kompis Sandra , kasnke ett kvällsdopp vem vet ?! ...

I vilket fall så  kom syster och Sandra bara sådär igår kom dom på att rix fm festivalen var här och dom skulle hit det var bara så , som en snäll syster man är så säger man ju inte nej !! , elin kom ner till stan och blev med och mötte upp dom på tågstation klockan kvart i 6 , väl på torget hade redan massa folk samlats men vi fick stå rätt så långt fram ändå men fy fan vilken dryg timme det var att stå där på kullersten också fy fan så drygt , aldirg vart med om en sån dryg timma någon gång !!


Sen körde allt igång fy fasen vad roligt att dom kan annordna sånna här saker , kul att göra nått kul på sin lediga dag !! .. jag och elin stod mest och pinade oss för folk buttades och trampa en på tårna , jävla småglin orka liksom , skrek oss i öronen m.m !! ... men vi stod ut , dom kastade ut t-shirts och jag försöka fånga en men ja nudda vid den lite sen så gav jag upp och tog armarna  i kors , sen bara PLOPP , rakt på bröstkorgen och ner i armarna på mig flög en t-shirt fy fan vilken jävla räddning!!! det var ju den bästa räddning jag sett iaf haha !!

Elin som blev lika chockad skrattade glatt hahahah !! .. ja det var kul fick mig en blå t-shirt kul kul , lite tur med sig har man allt !!!!!!


sen när erik grönwall och Erik Saade skulle upp på scenen gick vi bort från folket och satte oss på en trottoarkant , vi hade fått nog av skrikande folk och när erik saade klev upp på scenen blev de livat !! dom spara det bästa tills sist , jaja , det var gårdagen de , vi handlade frukost och sen lite chips och dricka som vi käka till
 " Det regnar Köttbullar"  sen somnade jag skönt på soffffan , vilke bra värd jag är som låter gästerna ta min säng !! , jajaja , nu måste jag kila till jobbet , men ha en fin fredag alla :) / Rebeccah




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin