rensa luften

en bra och lugn dag idag bara ett besök av carro sen cyklade vi och handla sen cykla hon hem till sig och jag till mamma , sen bara satt där såg på lotta på lisebegr sen hem till sandra hämta matlåda sen satt o tjöta sen vidare hem och har duschat och testat nya bobbys schampo och balsam ;)! ,

ja det var väll min dag skulle bakat pias kakor idag men orka inte får bli imöra efter jobbet om jag orkar vill säga men hoppaps :d har allt jag behöver till de så ;)! ...

nej nu måste ja sova jobb 10-19 imöra , samma onsdag ledig tors jobba hela helgen sen de ska bli regn så det gör inget ska iaf rensa luften lite med en viss person imöra på lunchen om jag vågar vi får se hahahah :P det märks men känns skönt när det är gjort sen liksom !!!!!! jag vet att jag inte gjort nått fel , eller ja vi får se imöra hahahahahahah ska iaf prata ut om saken ;)!


Jaa annars kasnke träffa mammi på stan på lunchen hon börjar bli rastlös nu haha , träffa elin också såklart :)! ..

Nej nu måste jag sovaaaaaaa , Bye bye bye bye !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin