Onsdagen ..

Jaaaaa som sagt var allmänt tjurig igår men blev bara reserv så hoppas många tackar nej ,
Jag vill börja plugga :(!vi får se fortfarande tjurig men de funkar !!! ..

Igår efter jobbet slutade 19.10 så bjöd carro på pizza och Ben& jerrry fetttttigt värrere :D gött som tusan busaN! !!
ja vad mer jo jag shoppa massa grejjer , fick även paketet från nelly så här kommer bilder gott folk :) !






Mina soliga brillor i Love them :):) !!!!från Lindex!



leggins 80 Den och även solbruna strumpbyxer de behöver man alltid ha hemma :)!
även från Lindex!


ja de syns väll inte så bra men Lack leggins från Nelly.com



Svart linne med spets upp till o blommor på sidan ;)! Nelly.com


Blommiga leggins :) nelly.com love them !!!


snygga bruna färger brocher powder :) liindex


sattin care avocado  kul o testa :) .. hoppas den e bra :) luktar gott iaf :)
Lindex !



ja nu är de upp o ner men de e en bikini ;)! .. sen är från lindex men den lämnade jag tillbaka idag !!
den var för liten bysten för stora haha :)!


klänningen är från nelly ;D love it :) !!



Rosa bag Nelly.com
bra att ha badkläder , träningskläder ja vad som helst lagom stor !




Volume Million Lashes mascaran från Loreal , fick den från jobbet så alla i personalen skulle testa den , ja gilla den skarpt fick verkligen mkt fransar och långa :)!





tack o adjö :) nu ska jag käka tridigt isäng idag 09 - 19 imorgon :) kram  / rebeccah



Postat av: millamus

göttgöttigöt-gött!

2010-07-02 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin