händelser

Hello gott folk

vad har skett i allt hektiska med min Mini xperia? .... som råkade få ett dopp i skurhinken , ja ni jag har ju en ny lover ;) , Tre kan ta sig i röven och jag kommer säga upp vart enda abumemang hos dom så fort jag får chansen inte långt kvar på datorn , så de e bara tacka o säga adjöken jag ska ha Telenor's mobila bredband , billigare o bättre service ,!!!!!!!!!

Aldirg mer så man blev behandlad på Tre så är de inte ens värt att ha sina abumemang där , för servicen är SKIT !!!

Med den meningen så är jag super nöjd med min nya mobil som införskaffades i Torsdags , åkte ut till bomstad och var ute där hela fredagen solade och badade med Sandra , Malin , Emil , Theres , Fredde , Putte o hans barn , riktigt nice hyrde trampbåt också vilka vågor , alla utom Sandra trampade hahahah :P ... Latmask :P
Jaaa sen grilla vi såklart och spelade kort , en riktigt nice ledighet sen jobbade jag ju hela helgen , men jag var ute en sväng i lördags , på Coffehouse By george  med Elin och telenor killarna , Alex och Björn riktigt trevliga !!! :) , ja o elin drack vin fasen gött de var där , o killarna öl såklart ;) innan de hade vi suttit på gräset vid teatern o delat en vinare , riktigt trevlig kväll sen kom jessica och co. då blev de mer livat ;) , men jag skulle juu som sagt jobba söndag så när de stängde på george så gick vi upp till tingvallagymnasiet och mötte upp neven som skulle med bussen hem , sa adjö till han och sen där efter gick alex till hotellet han var trött som tusan haha :P o elin tog bussen hem klvcokan 2 , så då var de ja o björn kvar bara som var pigga som tusan, tog en promenad i värmen runt kanalen och snacka massa skit , sen visa ja han tillbaka till hotellet o sen vandra jag hem , Söndagen var fullspäckad med jobb , sluta 15 men stog o tjöta med björn o alex tills klockan blev 16 o dom skulle åka vidare hem för ledighet gött för dom de ;) så man sa farväl :( , men björn har lovat att komma hit snart igen ;) fun fun fun !!!!!!!!!!


Sen gick jag upp till johanna och så stängdes butiken och hon stjussade mig  hem till mamma o sen cykla ja hem till sandra på mat sen hem o sova och måndag jobbade jag , hurra sen fick jag pannkakor hos sandra igår o nu är jag hemma och är ledig idag men jag måste fätga utväxten och jag måste städa helst diska också haha de kanske ingår i städningen  !!!



så det var några av mina fullspäckade dagar , hoppas alla haft de lika roligt som jag :) kram på er !







syns att man blivit bränd eller :P?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin