guuuu va göttt med VIN !!!

Jadå var man fit for fight igen då , jobbade igår 10 - 18 skulle slutar 19 egentligen men johanna var snälll flicka och gick till 19 istället så fick jag sluta lite tidigare , satt på bryggan vid museet så mys när solen steker o man sitter så vid vattnet , fläktar lite gött liksom ,

Sen så kom Alexander Jonsson i kavaj , snyggve liksom !! :P
hna tyckte vi var sega men vad fan en Bag in Box det tar sin tid att svepa den vetttöööööööö Alex!!!
Men jag satt där och pissade en enda jävla gång under tiden som vi var där ?! , o vi satt ändå där från 1830 - 2100  och drack konstant , tror vi har en halv liter vin kvar bara ´, rättttt mkt dricka blev det och ännu mera blev det , sen satt vi på harrys uteservering och drack öl gjorde jag och elin Vin hahahaq elin gillar att variera sig :P
jaaa vi satt där med ALex och hans två kostym nissar kompisar !! , trevligt trevligt !!

sen blev det vidare för mig och elin , men vart det är hemligt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


imorse var huvvet ont    kan jag säga men nu har jag käka lite och sovit drygt 1 timme för folk har ringt och väckt mig lillasyster natasha och hennes kompis kommer hit så jag ska städa och röjja hemma nu innan jag drar till mammi sen blir de ner till stan möta elin och sen möta upp dom på tågstation , jag ffår nog ta soffan inatt och ungarna min säng fy fan så trööök men men vad gör man inte för sina gäster :P

nej nu får jag ta och snabba mig om jag ska hinna detta , har ett berg med disk nu igen som är väldigt bra att diska undan , för berget kommer bli mkt stort om jag ska ha två styckna på besök här till på lörda kasnke dom stannar men kanske åker hem imöra jaja de spörs !! ... jag har ont också MENSVÄRK men på rix fm festivalen ska jag måste med syrran ó sandra och elin ska med , innan vi ska dit ska vi kvällsdoppa oss skönnt dåligt med badande från min sida skit trist !!! ...


nej nu får ja ge mig Ciao


Puss & Pörr / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin