Yiruma

Hur duktig får man vara på piano egentligen , denna låten får mig att få rysningar så fiiiiiin ! ,
har inga ord men denna låten e så fin ! , han e verkligen duktig ! ,
idag har det inte hänt så mkt träffade Victor min lillebror och Veronica en sväng idag sen så har jag bara varit hemma och slappat och städat lite , imorgon kommer Louise ,hurra hurrra , så vi ska väll börja köra grejjer oså nu till veckan eller imorgon om hon orkar vi får åka o storhandla imöra tror jag !

Jaa denna veckan är det väll det vi ska pyssla med åka till ikea köpa lite grejjer , o fixa här hemma ! ,
sen så ska jag väll åka till arvika några dagar har jag tänkt , var så lääängesen , saknar dom verkligen , och alla vovvarna såklart ! , ja sen får vi ju se hur det blir i framtiden , ´


30 januari ser jag fram emot , sen får vi se vad tiden utvisar :)

Kram på er / Rebeccah




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin