Torsdag (brist på rubrik)

hej hej

ja då var det redan torsdag , igår var jag hos mamma och sen handla jag och louise lite , sen körde hon hem mig o sen åkte hon till sina nissar :P ..
Jaa vad ska jag säga idag har jag tvättat, diskat , gjort Pasta och min hemlagade Baconsås fy fan vad go börjar få hajj på matlagning moahhaa :D !! ..


Jaa vad mer , hade besök här o fika med en vän för en stund sen och sen så har jag skickat in ansökan nu hoppas man får komma på intervju! ...

jaa mer idag? , nej jag ska nog med Sandra hem till henne tror jag för här vill man ju inte sitta ensam precis ! , jag ska åka till arvika i helgen också göttt komma BOOORT :D .. blir där ett par dagar , jajaj , i keepar er om mer fakta om det dyker upp nått intressant ha en fin torsdag , Fredag imorgon ;D Mys med Sambon blir det nog imorgon , hon komme rhem hon ska till gbg  i helgen hon , vissa får ju ta sig utanför värmland men en annan åker inom värmland , de går inte komma till storstäder haha :D ..


PUSSS / Rebeccach


p.s kolla inlägget innan riktigt roligt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin