Tisdag

HEJ TISDAg

idag blir det fika med sandra istan snart , jag sov super dåligt inatt somna inte för ens efter 3 tiden men så blev de o vakna vid 9 tiden , men 6 timmars sömn klarar man sig på , somnar tidigt ikväll bara :D ..
sen ska ja g följa med andra sandra på operation och vara stööööd och sen se till så hon kommer hem , får se om ja svimmar eller om jag klarar detta haha :D ..

Mamma klara ju inte av det fast hon är undersköterska ,hon var tvungen att sätta sig ner  när hon såg att dom skärde i munnen på mig,  men hon skyllde på att de va läskigt för att de va hennes dotter dom skärde i haha :P jaja så kan det vara

Jaja , vad har skett jo , Saben tipsa om en fin film , med cameron diaz , My Sister keeper , riktigt sorglig film , om man är känslig så lär du grina igenom hela filmen , men sevärd film JAPPP !! ...

ja vad mer , nej inge mer Arvika i helgen HURRRRRRRRRRA , får se hur länge jag stannar det märks , måste ringa om datorn , vart fan är MIN DATOR  , ska jag fråga tagit över 1 månad nu , fattar dom inte att dom inte kan laga en vattenskadad dator GE MIG EN NY FÖR FAN !! så svårt att få dom fatta  jag fattar till o med liksom !!! ..



Ha en fin dag alla :) solen skiner


Konversation :

Hon: dET  är 10 grader idag , ganska soft
Jag: Oj ja de gick fort , från minus grader till plus , jag som inte var ute igår ,
Hon: Men rebeccah det är 10 minus alltså från 20 minus till 10 minus det är ju varmare .
Jag : JAhaaaaaaa inte plusgrader !!!


men men inte lättt jag fatta ju 10 grader som plus :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin