sommaren är Kort

inte ett moln
så långt ögat kan nå
inte en droppe regn
på flera dar
med en glass i min mun
å i sandaler av plast
går jag i solen
och tänker på dig
ljusblåa dagar
seglar förbi



 Sommaren är kort :)

 

jajjaemn så är de idag skiner solen så nu kanske det vänder inge mer snö igår snöa de ju som tusan , men idag är de solsken o inte alls kallt ute . . jag har tvättstuga o ja har hunnit damsuga diska o småplockat här hemma så nu är det fint igen , blir så rörigt så fort när man bor litet hehe ;D men men man överlever hoppas dom ringer nu från klädhuset o vill att ja ska komma på intervju vill super gärna ha det jobbet , jag behöver ett jobb gör vad som helst kan bli städerska till o med jag kan städa haha :) jaja vi får se om de plingar i mobilen :)
svårt svårt , men båtresa står på tur snart lördag bara 2 dagar kvar ska på stan med paulina & anette sen vid halv 3 kommer dom jag är klar i tvättis 2 så de blir bra sen ut med Diva på prommenad sen får hon vara ensam när vi gör stan sen ska hon tillbaka till Arvika :)

Får väll åka dit snart igen om ingen gger mig ett jobb , det märks !!! ..
vore grymt tacksam om så blev fallet iaf ;) vill jhu stå i butik !!
Men men nu ska jag ner i tvättis här snart igen så bäst att kasnek göra nått åt sig själv  nu hahaha ser ut som ett nyvaket troll , jaja Puss ha en fin dag alla :) / rebeccah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin