Lördag =)

hej hej ,

vad gör alla ??Själv började nyss Jag vet vad du gjorde förra sommaren på 4,an så små kikar på den sen så ja diva ligger o sover här brevid mig :) ..
sen så har hon vart lite krasslig idag spydde imorse och vägrade äta men hon åt här på kvällskvisten och vatten har hon druckit så allt var bara fint :)
Hon slicka ur valters barnmat också hehe :)
camilla och valter var här i eftermiddags och vi satt o prata och drack kaffe sen tog vi en glad promenad runt stan sen skulle hon till svärföräldrarna och käka och louise kom hem med mat och lördagsgodis till mig , en påse tom&jerry tack för den haha :D , de va gött iaf , gjorde mig kebab i pitabröd förut de va gött trökigt äta själv bara den jävlen skulle ju på middag hos nån rödtott hehe :P

jajaj , hoppas de inte går för vilt till tycker de e enatten nu och dags att komma hem för hennes del ! ,
men men , nu ska jag snart göra mig klar för kvällen om hon inte messar snart och säger att jag ska möta henne , men detta verkar ta tid !!! ...

jaa imorgon ska ja träffa mamma annars händer inget speciellt tror jag , ha en fin kväll och en bra mys söndag imorgon :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin