Lördag / skrattfylld kväll

hejhej!!

ja denna lördags lkvällen slutade roligt först robinsson & sen lite hot dog film och sen lite av varje paradise hotel repris såkalrt , jaa o massa skrattt så man börja grina , bra sällskap hade man , det var roligt , och trevligt hehe ! ..

Ja vad ska man säga jag ska ta tåget imorgon till arvika för paulina kör mig hem för jag ska ha med lilla diva hem för hon löper och då kan hon inte vara bland 3 galna hanar haha :D .. så det blir mysigt att ha henne några dagar :) så får se hur många dagar jag hinner vara i arvika innan hanarna blir galna !
det återstår att se :D .. hon är så gullig den lille divan :) ..

jaa men inget mer på schemat denna lördag det blir kolla på göta kanal 3 och se om den är så värdelös som alla verkar tycka !! , 2.an var ju ingen höjdare men :P .. det återstår att se :D ..

Jag ska se snabba cash med Louise på bio också min joel kinneman snygggiiiiing han , kanske ska se Johan falk Vapenbröder imorgon på 4.an bara för att få se han snyggginng åhh , jaja , han e bra iaf ni har nog fattat de nu , godnatt säger jag hoppas alal fick en bra lördag trotts allt :)






Längtar till 30 Januri så jävla kul vi ska HA !!!

/ Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin