kvälllen

hello

jobebt gick bra mkt folk och mtk rea halva reapriset nu mohah kul o handla jag handla mig allt lite hurra !! ...

2 NYA BH & TROSA SET :) , o mysbyxer :D ..
jaa när man kom hem fick man ta promme med diva , gick en sväng runt stan , lagom promme det :) ...
hon låg o sov närja kom hem men blev överlycklig , ingen tvättis fick jag heller men imöra ska här tvätttttas ;)! .. jaja , vad blir det nu då?? .. jo laga mat o kolla tv ,
imorgon har jag lite att göra tvätta, träffa mamma o lisa , sen blir de långpromenader med diva såklaart :D bra för både mitt fläsk och hennes haha ! ,  

nej ska göra lasagne ja mohaha götttt som fan !!!!!!!!!



 Pussssss på er :)





/ Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin