jävla vilken bra helg

hejhej :)

Jävlarns vilken bra helg jag har haft svårt att beskriva den ahr bara vart så himla händelserik och rolig !!'
Fredag  började med bergvik och ikea med mamma sen åkte jag hem till mamma en sväng , sen åkte jag in till stan och mötte louise så gick vi hem så gjorde hon mat mums hemlagade hamburgare o sallad dret gött !!

sen traskade jag ner till stan igen kallt som fan , mötte Marie och gick hem till hennes gamla lägenhet , tråkigt att hon inte bor där längre vilka minnen man har i den lägenheten hihi! ...
vi drack snacka massa , de va som vi inte hade vart ifrån varandra alls , våran vänskap e precis lika som den var förr ! ,vi gick först in på harrys men där var det ingen nattklubb den gör dom om och öppnar 16 januari blir spännande att gå dit o se hur det blivit :)  sen så blev det ankan , jävlar vad folk det var där , träffade björn bland annat min granne panne :D  han fick sig ett ragg , skjort-bruden som jag kallade henne haha !.. det var en bra kväll förutom att dom släpper in alldeles för mkt folk på Ankan så man knappt kan andas eller dansa , för att folk bara buttas och trängs på dansgolvet är väll DANSA man ska göra ,men alltså som sagt dom har för litet och det blir jobbigt som tusan att vara där inne !


ja sen gick marie hem till sig och jag hem till mig , mådde inte så dåligt på lördagen så det vara bara kliva upp gå till louise på jobbet satt där med lina och Louise ett tag , sen kom marie så gick vi handla käk o sen hem till hennes old apartment igen sen blev det dricka mer , en ny kväll med nya utmaningar ! , först blev det bmb kom dit vid halv 12 , stog o snacka med vakterna ett tag dom drev verkligen inte när vi kom var det 12 personer där inne fick gå in gratis sen när ja o marie gått in kom de massa folk men dom fick betala sig in hahaha , tyckte ja va roligt !!!

men sen drig vi där ifrån efter massa snack med garderobs killlarna o vakterna så traska vi vidare , träffade , Nordlander och the co. Segerlind osv hahahah lite roligt !! , men sen gick jag och Marie till Pitchers där vi träffade markus så vi fick fribiljetter in mohaha bra att känna bartenders så vi gick in på röda rummet och hade hur kul som helst , det var mkt bra :D min mobil var typ död hela kvällen men jag dansa o hade kul för det :D sen träffa vi två äldre män som bjöd på burger king mohahaha fy fasen vad roligt !! .. tur att man kan prata för sig , sen gick marie hem och jag gick hem till kIM :) <3 sen så gick jag hem till marie vid 13 tiden  på söndagen och kollade på the hills weekend :D , det var roligt kom hem vid halv 19 där maten var klar och allt hahah :D duktig louise , kyckling o potatisgrating med rotfrukter , MIN LILLA HUSMOR HON HADE vart orolig för mig inte kunnat ringa eller nått hon trodde ju ja skulle komma hem på natten men ikke :P


jajaj  , nu ska jag städa lägenheten o hoppa i duschen  FÅR VI SE VAD DAGEN BJUDER PÅ :D  / pUSS REBECCAH



Postat av: karlstadblondinen

Det är bra att utnyttja äldre män, då blir de billigare :P funderar själv på att bli lyxhustru i framtiden ;)



Hejja tjejjen

2010-01-11 @ 16:46:21
URL: http://karlstadblondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin