hemkomsten

hej hopp , louise kom hem från sälen idag hurra , nu ligger hon helt slut på soffan och snarkar som en gris haha , ja så går de när man dricker varje dag i en vecka in princip haha :P man blir sleten såklart !!

jaa , vi gjorde klyftpotatis och lövbiff det var gött vi blev mätta och belåtna , jag gjorde chockaldbollar som det så fint heter nu , med kokos men nu var ja inge sugen längre blev så godissugen men jag orka inte gå o köpa o louise vägra att följa med så då sa hon gör chocklad bollar men nu blev ja helt plötsligt inte sugen men men ,
små tittar på en värsting till syster den är bra den !! , har sett den säkert 5 gånger men den e lika bra än !! ..
jaa  idag orka vi inte handla så vi ska åka och stor handla och grejja imorgon , köpa en micro också det blir BRA det :D ..  vi måste ju kunna poppa popcorn haha :D ..

ja vad ska man göra nu när hon sover då kanske ska duscha eller nått , sen ska vi väll se en film eller något ,

sen undrar jag när jag får min dator väntat tillräckligt länge nu mne det åter står att se , tråkigt nog trodde dom var snabba när man har allriskförsäkring , hade lika gärna kunna köpa en ny när som ska dryga såhär men tack bror som låter mig låna din dator han tycker visserligen att det tagit lång tid o börjar tjata om när han får sin tillbaka men det är bara gilla läget lilla lillebror :)

jaja , ska försöka åka till arvika i veckan också var så längesen som sagt , sen hoppas ja de går fort till 30 januari längtar som tusan skönt att ha nåtttt att se fram emot !

jaja finns inte så mkt mer att säga mer än att jag mår bra och hoppas alla andra också mår bra !!! , ska kolla filmen nu KRAM KRAM / REBECCCCCCCCCCCCAh



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin