Helgen/ Lördag 16 Januari 2010

Hejhje :D



fredag

Ja igår så var jag hemma hos mamma och såg filmen "KockeN" tragisk film dock sen traskade jag hem till mig runt 16 tiden och gjorde mig god mat och dushade o bara hade det gött såg på tv.n bland annat , Färjan & Let's Dance fast det är värdelöst !  sen vid 21 kom Louise , vi gjorde väll typ inget bara satt o snacka o sen såg vi på My sisters Keeper , finns det någon film som man blir så känslig till?? ,  Louise var tuff i början o satt o sa att i onödan grinar man inte haha :P men sen böla hon allt massa i slutet :p SÅ KAN DE GÅ  när man är tuff !!

tog hundra år innan jag somnade men till slut , vaknade vid halv 9 imorse när louise skulle gå till tågstation , .

Lördag

som sagt så ska den jävlen till gbg o ha en rolig natt , :) .. själv ska ja inte göra någonting ska bara vara hemma och hoppas Paulina och Dom kommer imorgon så jag får åka dit o  suga in lite lantluft o känna lite lugn :) .. jaja jag ska göra mat idag det vet jag sen får vi se , klockan är ju bara 10.00 så en frulle blir det nu :D PÖÖÖÖÖÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS'




betcha ya dont know that your still on my mind ,
I betcha ya dont know that thoughs of you make me cry ,
I know that we moved on , and yes its been so long ,
I betcha ya dont know that i still got ya picture
And ill never get over you.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin