Helg :)

Tja tja

Då var det fredag och helg nu då , ännu en nykter en , 2.a i rad duktigt av mig :)
vart i arvika söndag till igår torsdag , hade med mig lilla diva såklart , synd om henne när hon löper och ha 3 hanar i musa hela tiden så ska ha henne till torsdag eller fredag nästa vecka broende på hur hon går in i efter löpet , för nu är de höglöp så då e de jobbigt för pojkarna också såklart :)

Andra avenyn i onsdags var ju bara för bra , oj oj , jaa de blir spännande på onsdag och se hur det går :) ..
sen kollade jag ju p3 guldgalan och winnerbäck tog hem guldmicken hurra :) ..
jaa , Paulina och mats o tobbe åkte och såg Avatar igår därför fick ja stjuss till karlstad så slapp ja ta tåget :)! toppen toppen , den var as bra jag har inte hört n¨ån tala ett ont ord om den filmen jag måste se den innan den slutar gå på bio ! , (Y)
Jaa , vad har jag mer att säga , jag har en ungspannkaka i ungen nu det blir min lunch får se vad de blir för gött ikväll , kasnke kebab i pitabröd det vore ju gött som tusan , vi får se :)! ..
jag ska väll sitta hemma och titta på Let's Dance ikväll ,

ja sen nästa lördag blir de båtresa wiiho har jag sett fram emot och äntligen är det snart lördag den 30 januari !! .
kanske ska komma iväg och klippa mig innan skulle behövas faktiskt , vi får väll seeeee :P !!!
 ha en fin helg / Rebeccah


p.s denna låten har jag fått på hjärnan spelades på p3 guldgalan , den verkar inte finnas , men här är ett klipp iaf :) skit bra !!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin