Aldrig aldrig ensam


Hej hej :)


Då var båtresan betald snart åker vi hurrrrrrrrrrrrrrrra jag har längtat så , detta blir skojj ,
idag blev det både stan & Bergvik , och en kaffe på mammas jobb hehe :)
jaa imorgon har jag tvättis orkade inte gå upp imorse hade tvättid 7-11 hahah de gick ju som de gick så jävla trött men vaknade halv 5 imorse o va skit pigg men ja tvinga mig själv ligga kvar så somna väll efter en trekvart eller nått kan ja tro låg o vred mig som attan , ja promenader med diva har de blitt också ja vad finns de säga om denna dagen , har inget att säga ,


mitt favvo program andra avenyn är klockan 21.00 på ettan idag såklart mohhahahahah:)
igår var de paradise hotel fan vad gött att cimon fick säga HEJ HOPP o dra ;) .. sen fick lucia åka hem också mindre kul hon var snäll och normal , dum kristoffer var som valde erica före henne !!!!!!!!!!!! ..
 Ja nu har jag nyss ätit hemgjorda hamburjare och en god salllad till som louise hade gjort mums :)
jaa , torsdag imöra då , jaja ha en fin dag alla ;)



/ Rebeccah


Men den fina tunna linjen
Mellan våran värld och din
Skär igenom varje ljud
Genom varje utsträckt tanke
Varje ansats att förstå
Varje sång jag någonsin sjöng



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin