vakna med the voice

helloo
idag blev de också vakna med the voice har pysslat här hemma nu o gjort mig ioring , snart kommer carro så ska jag gå till skolan och skriva iin mig , hoppas man kommer in :) .. jag längtar redan nu på att få sätta mig i skolbänken orka gå hemma längre visst detta är i agusti det startar men jobba Lindex i sommar sen plugga fy fan vad skönt känner jag , då får man lov igen då uppskattar man ju sin ledighet mkt mera , nej men jag har bestämt mig det ska bli otroligt skönt att sätta sig i skolbänken och ha något att göra varje dag , trött på detta , gått hemma sen januari o ja e redan helt knäckt , fattar inte hur endel tycker det är skönt att gå hemma , tur att man jobabr några få dagar på lindex annars vette fan hur jag hade mått ...

Nu blir de ledig hela helgen jobb måndag tisdag ,
Brolle på Lördag :)
Idag ska jag ju till skolan, sen ska jag hem till mamma och till bergvik med henne , jaa så ser helgen ut söndag blir väll vilo dag antar jag :D kram på er ............... ska göra mig klar nu så jag är klar när hon kommer så det bara är att traska iväg !!!!!!!

 

 

/ Rebeccah


Postat av: däru :P

fan vad vi har avrit duktiga idag :)

kram på sej<3

2010-02-26 @ 22:22:01
URL: http://stoltdansk89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin