tudiluuuu :)

Godmorgon , och Hej !! ..
då var det  Måndag ny vecka helt enkelt , det som står på schemat denna veckan är tvätta , jobba torsdag , o ja träffa mamma idag , annars har jag inget på tapeten , men de kommer väll antar jag !!!

jag somnade skit tidigt igår , o vakna inatt o va svin pigg trodde ja men det var jag inte jag somna om på en kvart haha !! .. kollar på Vakna med the Voice o bara gottar mig , ett glas oboy så är det bara hoppas in i duschen sen och grejja här hemma lite , mamma slutar inte för ens 16 så det är ju ett tag kvar som sagt ! ..

lite synd att jag missade melodifestivalen i lördags får se om jag kan se reprisen , men den e inte för ens 1 mars , bara för det är os , jag skiter i Os inte min grejjj !! ..
haha rappattack mot alla som spelar wow sjöng dom nu i vakna med the voice hahaha rolig som fan !! ,

- Han är kär i ett dataspel , dataspel , vad kan med vad fel !!


oboy ohoj / Rebeccah





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin