Tröttt





SAhiiet alltså jag var så trött igår , efter natten jag sov så dåligt så ja såg på House sen så orkade jag inte hålla mig vaken till filmen som jag så gärna ville se så jävla typiskt , somna väll kvart i 22 ungefär .. o sen så sov jag till 4 inatt men somna om på en halvtimme o gick upp 9 inte dåligt de sova mer än 12 timmar , inte i sträck då men ja :P underdagen sov ja ju 16-20 sen bara var vaken 2 timmar haha !! ... jaja nu är jag pigg och utvilad iaf :)
fan så skönt blir ett bad hos mamma sen ska jag hem till mig , hon ska jobba kvällen och jag ska jobba imorgon så måste hem jag med känner jag ska nog hem till en vän också här sen har jag nog tänkt !! ...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin