trasig fot

hejhje


idag är allt fint igår upptäckte ja ju att ja hade svin ont i foten vad ja nu har gjort , en inflamation verkar de vara för de blir mkt bättre med alvedon , lite svöllen oså men de får ju gå , ska och jobba nu, sen blir det antagligen en fika sen ska ja till bergvik o sen hem till sandra en sväng :)! !!
vi får se vart dagen bär , men jobba ska ja iaf , de får göra ont i foten helt enkelt :)!!!


önska mig lycka till nu ska ja ta en rök o sen ska jag vandra bort till arbetet , ska käka lite innan oså !!!!!
btw , min stora hemlis inför Måndagen får ni veta på söndag men det blir STOOORA FÖRÄNDRINGAR vill jag lova er , PÖSS / Rebeccah



Postat av: Sabiina

Sa du bli blond ^^ :P?

2010-02-04 @ 23:00:44
Postat av: Rebeccah

nej inte blond :)

2010-02-05 @ 08:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin