tack för förkyldningen

hej

vakna inattt helt tät i hela halsen , o nu imorse ja ont i halsen hes och snorig som en gris vad roligt , men känner mig inge febrig så hoppas de bara blir såhär , fy fan !!
ska på stan mer erica vid 13 , sen får vi se vad de blir i kväll , men ska nog hem till mamma tror jag minsann ! ...
hoppas ja inte blir förkyld nu säger jag bara , jag orkar liksom inte!!!!

igår var det semeldagen också , jag åt ingen semla men har ju ätit 2 semlor innan så det får väll vara haha :D var inte sugen på det igår ändå , så jag klara mig=) åt ju bulla & Havrekaka hos pia skit gott :) .. jaja , nu ska jag faktiskt diska upp efter mig , lagade ju mat efter jag helstädat hela köket smart val haha :D men men , sen ska jag se Våra bästa år på 3.an såklart halv 11 , älskart sen blir det göra sig klar och gå o möta erica i stan , jaja ha en fin dag , finns på mobilen såklart PÖSSS / rebeccah






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin