Sysslor




idag har jag sett denna film , trodde det skulle vara mer humor än vad det var men den var ju romantisk och bra hahha !! .. men ja trodde de skulle va lite mer att man kunde skratta till den !! , men lite skratt o mkt romantik som sagt !!!! endel fina kommentarer !!

sen har jag ju städat som sagt , och jag har fortfarande inte rökt :) fy tusan vad bra jag är , men jobbigt är det ju såklart , har även kollat på Outsiders och Familjen Annorlunda jag sappade mellan dom kanalerna , jag tror inte att dom är så allergiska mot el men det är ju vad jag tror mer tror ja de sitter i huvvet !!! .. men men dom kasnke verkligen är det det vet inte jag så ja ska kanske inte ens yttra mig !  Sen kollade jag på spårlöst och såklart fann hon sin biologiska mamma det var ju gulligt men ja grina inte som jag brukar iaf , har ju annat humör nu när ja inte får tobak så de kasnek är därför inte lika känslig nu kanske !! nu sitter jag och väntar på att reprisen av Melodifestivalen första deltävlingen ska börja klockan 23.00 på ettan .. missa ju det i lördags jag var ju ute på roligheter istället !! .. imorgon blir det ut på långpromenad o komma ut o göra något kasnke tvätta också , idag och igår blev de ju knappt röra sig ur sängen eller jo idag städade jag ju men som sagt måste ut från denna boning imöra så blir ställa klcokan o in i dushen o ut o gå :)
jaja , sen ska ja nog se filmen G-Force nån film om marsvin elelr vad fan de e råttor kasnek , barnfilm vilket fall haha , de blir ju roligt sen somnar jag nog gött hoppas jag men jag är ganska pigg eftersom ja inte gjort nått speciellt dessa två dagar och sovit middag osådära blir de nog svårt attt somna i tid men upp ska ja imöra bitti iaf gick ju upp vid halv 9 imorse så de ska nog inte bli några problem !! .. Pöss nu då en halvtimme kvar till melodifestivalen de blir intressant att se!!!! ..


/ rebeccah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin