Pandora .

Hur många av er har pandora armband ?

Jag verkligen älskar mitt har på mig det varje dag , tar nog aldirg av mig det , det är endel av mig liksom.
Varje berlock man har fått har ju varit något att minnaas och varje berlock säger någoting om mig , det är så personligt jag verkligen älskar mitt ...
har hittat så många berlocker jag skulle vilja ha så det är inte klokt men det är ju inte billigt med pandora heller , så det är inget man bara får för sig att gå och köpa !!! ...


Pandora har ju även andra grejjer örhängen och halsband osv.




man kan även blanda guld med silver i armbanden och man kan även ha färgglada berlocker och blanda med det är super fint.



det är mer porslinglas lite finare det piffar upp ditt armband också !



Här ser ni hur man  även har plandat silver och guls på själva berlockerna!





Pandora armbandet är en fin present till någon verkligen eftersom man gör de så personligt för just den personen !! ... det är bra att ha ett extra hänglås på eftersom armbandena blir väldigt värdefulla när man börjat samla många berlocker på sitt armband, dom ser ut såhär:



Det med guldhjärtan har jag, visst dom kostar runt 800 och uppåt men det är värt ifall det andra låset går upp så har du extra låset så du inte tappar ditt armband undan kan då känna att det har gått upp ... inte råligt att tappa ett såndant armband som kanske betyder väldigt mkt för en man har fått berlocker från olika vänner släkt osådära och det vore ju tråkigt att tappa det !! ..mitt armband är endel av mig !!




Postat av: hanan

Här kan du hitta mycket fina berlocker som passar utmärkt till ditt pandora, trollbeads, spinning, chamilla armband/halsband. www.berlockshop.se



Mycket rimliga priser och hög kvalité.



Gå du dessutom med deras nyhetsbrev kommer du att få oslagbara erbjudanden :)

2011-02-25 @ 00:14:17
URL: http://www.berlockshop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin