Onsdagsmys - Mobiler & Semlor

hellllo gott folk :D

idag gick jag upp halv 8,a och har hunnit med en massa , jag och mamma slöade typ till 11 sen så skulle jag promenera hem , men då kom min kusse Roger och fråga om ja vill åka med till sunsta o han stre o gav mig tips på jobb ja kunde söka ! ..

sen gick ja från sunsta , men jag gick in på jobbet när ja kom in till stan , :) .. stre lite med dom sen gick jag banne mig in på 3 med min myrornas krig mobil haha den va verkligen helt knäöpp hela displayen helt väck .. KUL KUL! , så den ska dom fan få laga , men väl där inne så var ju systemet helt jaa ingen kontakt så jag fick återkomma om 3 timmar jaha , vad ska jag göra nu då , jo traska hem , satt vid datorn och diskade lite , bra sysselsättning , sen så gick jag ner till pekås och handlade med mig semlor till Pia och inger på jobbet :) semla va gött ,=)

så vid halv 4.a  gick jag in på 3 igen så nu har jag men lånemobil tills min blir lagad , fattar noll kan inte med den , tur man vet vart svara och av knappen är mohahah ! sen gick jag in till inger och fikade med henne men det blev snabbt sen ringde veronika o ville ja skulle med dom hom till råtorp JAVISST klar jag gör :)
så då kom veronikas pappa och hämtade oss  så åkte vi hämta viktor sen var vi hemma där o ja lekte med lego med viktor guud så stor han har blivit nu man kan verkligen prata en dialog med honom han älskar pippi och emil hahaha goodingen min , syrran är stolt över dig lille skit :)


så om 2 veckor får jag min mobil igen jag längtar , är det inte datorer så är det mobiler fy fan bök och trök :)
imorogn ska ja träffa mamma o vi ska gå och äta nånstans o ha en riktig tjejdag :) .. hurra , sen ska ja ha tvättstugan 18 ROLIGT NOT , men idag har jag fått mig ordentliga promenader bra det , för jag traskade hem från råtorp det är ju en bit , 40 minuter drygt tog det :D .. inte så kallt ute idag så det gick , rökningen för er som undrar jag har syndat under dessa dagar rökt 6 ciggaretter sen i Söndags , inte dåligt de , men nu ska jag testa nikotinplåster (Y) det ska ju vara bra nu får de va slut på rökningen !!..



jajaja , en dag som jag fått riktigt mkt gjort skönt , det blev ju AA som avslut på kvällen andra avenyn alltså , trök att dom har på Onsdagar nu tycke rja missar man ju Efterlyst det gillar jag me d, kan dom inte ha som på en måndag eller tisdag som man aldirg nästan ahr nått kul att se på tv.n !! nej då ha allt bra  samtidigt BRA JOBBAT !!!




Heerrrrrrrrrrrrrrrrrrrå / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin