Onsdag shopping

hej

idag var jag med erica på stan vi gick runt och kikade överallt gick nog igenom varenda butik tror jag hehe , det var trevligt , gick och käka på burger king och bara strosade runt , hon har fått en liten rund mage hehe :D så sööt , hon köpte super fina små kläder till lilla gossen hon kommer få 1 juli!


roligt roligt , ja hitta mig lite jag med , strumpor de går ju alltid åt , så 8 par till mig och 4 till mamma tänkte hon säger ju att hon alltid har dåligt med strumpor kan ju undra om hon käkar dom hahahaha !! ..
jaja sånt man aldirg får för mkt av sen en koft aktiggrejj på gina , sen nja inge mer vad jag kan komma på , fick min mobil tillbaka också lagad o fin bytte hela displayen och knapparna o grejjer som jag skrapat sönder haha de bad ja ju inte om men tackar haha !! ... så den är som ny nu!! får se hur länge den håller nu då !!

jajaj nu ska ja traska till mamma för imorgon ska vi shoppa och umgås , hon är ledig :) börjar bli sjuk också blää orka , nyser hela tiden  o skit ont i halsen med ond hosta blääääääää!! men men får hoppas jag slipper bli liggnas , nej nu ska jag traska till morsan , TJAAAA / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin