Nya vanor

hejsan , jag har ju i veckan berätttat om att jag skulle berätta för er idag måndag att jag har lite förändringar på G som skulle börja idag ,
men först vill jag berätta om Lördagen , först så åkte jag till bergvik med mamma och lisa och jag blev bjuden på mat göttMOOOS , sen körde lisa hem mig mätt och belåten så la ja mig på sängen och la mig två timmar ungefär de va riktigt gött , sen vakna ja till vid 17 tiden så jag gjorde mig klar o fin :) sen kom sandra vid 7 o de va bara korka upp o sen ringde tommy så de blev att traska ner till viken till Henrik på förferre , jaaa , sen egentligen minns ja väll inte allt för ,mkt de blev lite mkt dricka , och sen var vi tydligen på harrys också och jag har ingen aning om att vi var där .. smart betala sig in för 10 minuter typ hahaha stört !! ..

jaja en rolig kvälll och nu blir det inget ¨på läääänge , inte för ens ja ska på brolle med mina arbetskompisar i LLA den 27.de februari , så jag ska alltså bli nyttig nu och dricka nutrillett och sluta röka från o med idag , men rökningen slluta jag med igår rökte sista ciggen 09 igår morse så nu får vi se , de e  jobbigt men ja ska klara detta , rökningen iaf , sen denna nutrilett smakar ju BLÄÄÄÄÄ , fattar inte hur folk klarar dricka , får hålal för näsan smakar ju inte choklad för fem öre !! .. men de ska väll inte vara gott , men mätt blir man på den iaf , vi får se hur detta går , kommer inte dricka den här rakt igenom tror ja mat behöver man ju också faktiskt , men ja ska hålla mig till nyttigt nu i några veckor :) .. får se hur detta går haha , men jag är stolt över mig själv och rökningen ska jag banne mig klara :) !!!
det sitter i hjärnan har man bara viljan så klarar man allt !!



ja nu har jag tittat på VÅra bästa år och kollat på efter tio med på 4.an vart snack om mobbing i skolor o greejjer , mkt intressant , men jag ska allt ta mig i kragen snart och städa ett stort berg med disk o bädda sängen kanske och damsuga och jaa snygga till det här nu har det vart helg o de har inte blivit något av detta så det är väll dags att snygga till hemmet o speciellt ta disken som har som ett BERG nu , jobbigt värre men först ska jag se filmen Ponyo=) hoppas den e bra , en animerad film med text. så inte dubbad haha !!!
fast ja tycker dubbat är bätttre för då slipper man läsa hahahah :P men men de e ju bara ett tycke :) ..

pösss HA EN FIN DAG SÅ SKA JA KLARA MIG IGENOM EN DAG TILL UTAN TOBAK !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin