Musikalen - Buddy Holly - Brolle





ja var med jobebt igår i LLA och såg Buddy Holly med Brolle men detta var ju omte som man förväntat sig , det var ju en musikal men alldeles för mkt snack och teater , det är ju låtarna man ville höra sen jag jag typ inget om Buddy holly mer än att hans låtar blev kända som tusan när ha crashade i en flygolycka , men låtarna var bra och de va skönt gung men föreställningen var en aning Lång och för mkt teater mer musik ville vi ha :)! men vi var nöjda med kvällen och tog oss in till Stan , Jag, Pia , Malin drog med bussen 10 min innan föreställningen var slut så vi slapp allt folk de va verkligen smockat med folk i alla olika åldrar så blandat med folk helt otroligt , men iaf , vi tog bussen in vid halv 23 och på torget köpte jag och malin Körv vi var så hungriga !! .. sen gick vi in på pitchers där de var smockat med folk aldirg sett så mkt folk herreguud , de va smockat , träffade magnus , Alex där inne , var inte ens inne på röda rummet , fanns inga galgar häng ain jackan på ens så mkt folk var det , helt sjukt !! .. men det var trevligt ,Inger & Tina kom strax efter oss också så vi satt vid ett bord o snackade ett tag , sen tog Malin bussen 00.00 så slapp hon vänta till halv 2 , så jag gick hem jag med strax efter där , men treevlig kväll hade vi tjejer :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin