MÖÖNDAG

Jaha , då var det Måndag igen och denna helgen var nu också över !!! ...
Helgen har vart bra , umgåtts med min Lillebror victor och Tindra och sandra , det var två bra dagar , han mamma kom och hämtade honom vid 11 i igår söndag , så igår åkte jag hem till mamma , var där jag Badade badkar och sen tog vi en sväng på jysk och rusta och sådära ! , sen så käkade vi och åt efterrätt , daimtårta MUUUMS !! ..

sen så gick jag och mammsen till lisa och tog en köpp kaffe , sen blev jag tvungen gå och möta sandra , vi gick in till stan och såg på "Snabba Cash" jag tyckte den var svin bra !!!!!innan filmen börja så kom en som jobbar på filmstaden att alla inte kommit och att vi skulle få vänta 5 minuter EHHHH , de e väll inte vi som ska vänta på någon dom får väll skylla sig själva att dom inte är i tid hela salongen var iaf , smockad inte en ledig stol fanns de JO EN , för ett par en tjej o en kille alltså , gick på bio och en skulle sitta på nedersta raden och en på tredje raden men hallå GÅR MAN PÅ BIO OCH INTE ENS FÅR SITTA BREVID VARANDRA ?? , osmart  val iaf , när de e alla hjärtans o allt men dom kanske inte gilla varandra vad vet jag med sen så bestämde sig tjejn för att sätta sig på golvet såfick killen sätta sig i sätet och så såg dom filmen , HURRA !!!
jaja det var jag och sandra och 2 andra som satt ovanför oss som såg lite humor i filmen och skratta dom andra gjorde kanppt en min haha , men jag o sandra  o dom över oss skratta åt samma saker kanske något med wåxnäsfolk haha , för vi visste nämligen vilka dom var ett ja medlelålders par från Wåxnäs hehe !
 som ville kolla bio såhär på alla hjärtans dag antar jag !!


Sen blev det bussen hem , man var nöjd filmen var verkligen sevärd !! , ohh ja o sandra satt väll mest o dreggla över Joel Kinnaman som är en jävligt bra skådespelare alltså , som sagt tråkigt sluuut bara !!!

Idag , jadu , är hos mammis och ska hem till sandra färga håret på henne sen så jag sover säkert kvar där om jag inte väljer att gå hemmåt , på Onsdag ska jag klippa mig också , men det är en annan dag så det är inte nu , för nu ska jag gå ut med edwin på promme , PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS



P.s Arvika NEXT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin