magsmärtor

Hej o hå ..

kan inte sova har ont i magen som tusan det är ju så lysande de liksom hugger vette tusan vad detta är , jaja , får väll se om de ger sig , tveksamt har haft ont i 2 timmar nu , svårt sova med magsmärtor måste jag ju säga Bläääääääääääääääääääääääääääääääääääää

jag överlever väll detta också antar jag , sen dom vänner ja trodde var mina vänner var tydligen inte det men jag klarar mig deras problem om dom e så jäkla elaka !!! ... jag har gjort mitt sen är de väll upp till dom fy fan jag driter it !! !... men skit de tar jag fan inte så då kan de lika gärna vara för de bevisar ju bara att vänskapen ligger på noll !! ..
jaja så är det väll men tur att man märker de så man kan skita i o va nån slags låtsas vän om man säger så !!! ...

nej slut o hej då / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin