Löööördag :)

hej hopp i galoppen :P

hur står det till denna lördagsmorgon gott folk? jag är svin pigg , mindre tät i näsan Kan andas igen HURRRA
idag är det jobb som står på schemat sen blir det party time (Y) festligt värre då !! ..
ja vasd finns det att säga jag orkade inte hållla mig vaken tills utslagningen var på de FÖRBRYLLANDE , Lets dance , så vem åkte Ut???



jag var aptrött måste jag erkänna men såg en film igår , In the land of women , men tyckte inte den var så bra , BLää började sen kolla på Road trip beer pong men mina ögon bar asjönk ihopp som fasyklibbade och orkade inte hållas öppna så det fick bli att acceptera att man var trött och somna in och låta john blund ta över !!
Fy fan vilket skitväder det är ute då , det är ju bedrövligt fattar noll , hur ska man kunna gå i snödrivorna , KOM OCH PLOGA innan jag ska jobba , för FAAAAN !!!!!!!!!!!snön bara öser ner ju trööök !!!!!!!

jaja vi ses väll ute på stadens gator i guess / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin