Let's Dance

Här kommer jag alltså berätta om alla dansare och ge betyg utifrån vad jag tycker om varje dans så följ mig o mina åsikter om dansarna i Let's dance, då KÖR VI!!!! Musikal tema !!!




Mattias
& Cecilia
-  dom är ett fint par och det är verkligen passion när dom dansar , mattias är riktigt duktig i varje roll som han har i sina olika danser. Men detta var inte ett av de bästa han gjort tycker jag , det var mest att han gick runt och gjorde lite armrörelser tycker jag. - Juryn gilla inte han i denna dansen heller, seriöst , mkt snack om hans starka armar , coolt att han förlora mot David :) 28 ¨poäng



Gudrun & Björn- jaa dom är ett fint par , gudrun är duktig för att vara så gammal , hon kan röra sig , ja skulle nog själv aldirg klara det , så ja hon är duktig , men sen är hon bland de svagaste nu som är kvar , kan bli att hon står på trappan idag tror jag.. 18 poäng 
NU HAR GUDRUN FÅTT ÅKA HEM!!

 

Bra greace föreställning.


Claudia & Tobias - Dom är super bra , synd om henne att ha en blödning mellan revbenen , men hon verkar stark den där bruden , dom är ett fint par dom passar verkligen! fan vad bra dom är man ryser ju och en skit bra låt hade dom också !!! ..
sån känsla , bra bra bra bra bra ........... mina favoriter faktikst !!!!! 31 poäng



Willie & Charlotte - Gud vilken skön gubbe , han försöker ju verkligen förstår inte att inte juryn inte fattar att han verkligen jobbar för detta och förösker sätta sig in i dansen varje vecka. Detta var nog det bästa han har gjort , det var en känsla i dansen som dom verkligen fick fram , fast han kanske inte har allt för mkt känsla i dansen men som sagt han försöker sitt bästa det är väll huvudsaken , och han har nog aldirg rört sig såhär mkt i nått nummer någon gång , nej Bra Willie får se vad juryn säger.Verkligen en show!!! Fick inget bra av juryn elakt tycker jag!!!!!!!!! så rösta på han för han ska vara kvar tycker jag verkligen ! 17 poäng record från juryn hans första 2 styckna 5.or !!

 

Molly & Jonathan- Molly är en duktig tjej som också kämpar, temat var ju bra , men hon är inte bland de starka  och jag tycker inte hon borde vara kvar mera , nej gillar inte molly .. inte utvecklats mkt tyvärrr !!...Men ett roligt nummer okej håller jag med om!! ... 24 poäng




Stefan & Malin - Nja , gillar inte stefan vet knappt vem han är , börjar bli tråkigt , juryn gillar han men ja nej gillar inte han !! .. tråkig göbbe tyvärr , men en Bra dans sedär men han får stå på trappan idag också tycker jag , får hoppas juryn ger dåliga poäng haha !!! ... men idag var han duktig må ja säga !!! ... fast hon ramlade haha !!!! , så minus till dom , juryn gillade dom också , bästa säger dermot elelr hur han stavar sitt namn haha ! ... 36 Poäng





Nu är det solsidan hurra favvoooriiit , hoppas stefan eller Gudrun ÅKER !!!!!!!!!!!








Postat av: G I L R A E N

Vad kul. Ser att du bor i Karlstad. :) Det gör jag med. ;)

2010-02-26 @ 21:13:34
URL: http://gilraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin