Helgen 30-31 Januari 1-2 Februari

Hejsan gott folk , allt väl? ,
här är det bara bra förutom att man börjar bli fökyld tusan så trööööööök!
men sånt är livet , i Lördags bärde det av på båtkryssning med Viking Line Cinderella super roligt , åkte 9.20 från karlstad med buss det var livat man blev inte direkt nykter av bussresan , sen checkade vi in när vi kom fram i Stockholm sen var det bara traska iväg till en pizzeria för lite KÄÄÄÄÄK :)!!!!!

Blev Inbakad Calsone eller hur fan det stavas, i alla fall Var SVIIIIIIIN GOOOOOTTTTTT !!!!!!!!!!
sen blev det traska tillbaka hela vägen för attkliva på båten :) jag och Sandra laddade med åksjuke-Piller tur var väll det , vi kände inget av åksjukan iaf :)! !!!!

Ja väl på båten blev det mer dricka och party party träffade mycket roligt folk , och Sandra och Ida som vi träffade på båten Sjöng "tommy tycker Om mig " i karoken på discot för ungeför 150 pers fy fan jag var kameranisse inte fan sjunger jag inför så mkt folk , roligt var det iaf :) folk var på topp o var på glatt humör :D
jaaa , vi hade roligt vad mer kan man säga, Dagen efter så blev det självklart Frukost Buffe halv 7 på möran vi var nog in först nästan haha , vi  vräkte i oss så fy fan det var så mkt gött så man visste inte vart man skulle börja , sen mätta och belåtna lite sömn och vakna vid 11 tiden , sen var de karoke tävling på fun cluben så vi satt där med coca cola och godis och tittade tills vi fick gå ner till hytten och packa sakerna :) ... som sagt söndagen blev lugna gatan , både jag och sandra skulle ju jobba på måndagen !! så vi var duktiga!!!

Bussen hem dryg som fan , och folk söp snacka  stre så jävla jobbigt sov inte en blund men till slut var man hemma det blev dusha o sen Sov ja som en stock ,
Igår måndag gick super bra jobba ja var skit piggg när jag vaknade :)
men nu tyvärr känner ja mig slteen o tror ja håller på att bli förkyld är hos mamma och ska nog passa på låna badkaret och bada lite :) .. SÅ SKÖÖNT med mycket SKUM SÅKLART !!!


Puss / Rebeccah





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin