Freeeeddddaaaaa

hej :)
då var det fredag igen ,  och gud vilka bra dagar jag haft nu fast jag vart förkyld så har jag varit pigg och orkat med en massa fick massa nya saker till min lilla lägenhet av mamma :) Så när jag kom hem grejjade jag med allt , riktigt nöjd faktiskt :)

jag e väll som gott som frisk , nyser och snorar lite men pigg är jag ju iaf så att det är ju skönt , imorgon ska ja jobba en sväng sen ska jag ut imorgon , lite sprit försämrar väll inte näsan hehehe :)
jaa hoppas alla får en trevlig kväll , själv ska jag mysa mig framför Let's dance och bara vara hemma faktiskt !!!
har nyss ätit pommes och kött o en good sallad a la Rebeccah haha:) jaja nu finns de inte mkt mer att skriva



Ha en fin kväll / Rebeccah


p.s färgar nog håret ikväll också (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin