freedagen i Helhet .

hej hej , mår ni bra??

Jag mår prima prima jag :)
Idag har jag, Sökt in, så nu är det bara hoppas på att man blir antagen och hålla tummarna , för då kommer jag bli en pluggis i 3 terminer framöver , utbildningen börjar i Augusti , får svar Veckan innan midsommar om inte tidigare det märks,

sen gick vi hem till Wåxnäs haha mitt hem är på kvarnberget men mitt andra hem på wåxnäs mitt tredje hem i Arvika dit ska jag på Tisdag , jaja , åter till denna dagen , hem till mammsen , sen bussen till begrvik leta arslet av mig i varenda butik efter något fint att ta på sig imorgon , på brolle , men ikke sa nikke , jo en stickad långklänning på Hm , får se om jag tar den , annars har jag tur finns en klänning i stan på Gina som jag verkligen ville ha fast jag kladda ner den med Limm smart rebecccaaaah det är mitt smarthövve de , så hoppas den finns kvar för den e  fin som tusan och jag trivdes super i den !! vi får se om jag har tur imorogn , annars får de bli lite halvdant fann ju inget det är bara massa vårsaker nu och inge roligt alls blä! , hoppas på en trevlig kväll imorogn med mina jobb-brudar :)

ja vad mer , jag ska göra potatis gräddsås och köttbullar med lingonsylt hur gott är inte det ??
värsta svensson maten om jag får säga det själv , sen blir det passionsdricka och chips framför tv.n hoppas det är något kul på tv.n ska bara vara hemma hela kvällen faktiskt !! ..

Ha en fin fredag alla, min var perfekt och jag fick mkt utträttat.  / Rebeccah







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin