fredag drink-te't

Tjennare ,

jag kolla lets dance med no ljud , o lyssnar på musik o checkar facebook o sådära , ja sen så dricker jag te, fasen så gott de e fredag jag tar de lungt imorgon ska vi ta det mindre lugnare gott folk , party !! ..
och om prinsessan och grodan filmen hade premiär idag förtusan fel av mig !! ..

ja vad finns det att säga , kvällen kommer nå sitt slut idag med , och jag e lite förvirrad har beslutångest , skedde en sak idag eller ja skedde o skedde ....... nu har jag ett svårt beslut framför mig ,för jag ahr fått för mig att jag ska göra en pinsam sak , men  bähä hatar sånt men jag ska nog bara ligga lågt med det iaf , de vore ju roligt om man kunde göra nått sånt men man är too feeeg!!!
tror jag börjar bli förkyld idag också jävligt seg men som sagt hemma idag , härja&kalasa imorgon :)



Puss alla / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin