filmer -Flickan-Prinsessa



igår såg jag filmen "Flickan" somnade så jag såg slutet imorse , men jag hade inte gett den 7 av tio i betyg fy den va tråkig´som attan handla ju inprincip bara om henne o att hon fick klara sig själv en hel sommar !! nej ingen film som föll mig i smaken iaf !
denna var alltså Svensk .




denna filmen hette Prinsessa även denna är svensk många känner igen den , gick på bio för ett tag sen , men SVARET BLIR NEJ jag hade inte gått på denna på bio , så bra va den inte blev besviken faktiskit trodde den skulle vara mer jaa nått fattades iaf trökigt nog !!!


om jag orkar ikväll när victor somnat ska jag se , musikal filmen Fame =) längtar till söndag wiiho !!Nu ska jag hoppa in i dushen o göra mig ioring städa upp här efter bullbaket igår ¨skit tjocka bullar blev det hahha !! , men dom var goda faktiskt , ska väll käka frukost också !!victor kommer ju vad halv 16 så bääst vara helt klar här hemma då !!!!!! , PUSSSSSSSSSSSSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin