femtioöringarna

hej o hå ,

tänkte bara upplysa er som inte har hört nyheten , jag fick veta de på nyheterna för några veckor men det är många som inte riktigt vet när dessa 50öringar ska försvinna , men det kan jag tala om i october försvinner 50öringen , är det inte härligt att slippa dessa mynt? ..

dom är ju ändå inte till någon nytta och det har varit tal på att dom ska bort så många år nu men nu har dom sagt i October ska dom BORT !! ..



Tycker du det är bra eller dåligt?

jag tycker det är bra ser ingen nytta med dom små mynten :) så ge alla dina femtioöringar och skänk till "DAMMSUG SVERIGE" i förkväll samlar dom in alla femtiöringar som skänks till olika välgörenheter !!



Postat av: camilla

konstigt tycker jag, när de börjat tom. med ojämna ören när man betalar kort. t.ex. I liter mjölk 7,24 kr

2010-02-27 @ 19:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin