Dangerous

tjanna tjenna mitt bena !

dagen har varit super , stor städat idag , och innan det så var jag hos Pia hon klippte mig idag istället den ängeln , blev super nöjd , det blev lagomt kort allt slitna borta , såå göttttttttttttttttt!!!!!
satt och fikade och snackade , sen så åkte jag hem vid 17 och städade , jag gjorde pasta och köttfärsås till mat , sen har väll inge annat skett precis kollat tv och så, fundera om ja ska hoppa in i en varm dush o sen lägga mig och läsa lite och sova sen , finns det något bättre än att lägga sig nydushad under täcket o bara mysa , bättre med sällskap såklart men de får jag ju inget louise är hemma på landet ! ..

imorgon blir det stan och kolla lite roligt med Erica och magen ;) .. en liten pojk kommer hon fåå , 1 juli är de beräknat men de blir ju alltid sent med första barnet oftast men grattis iaf till eran lilla pojk :)
Sen ska jag nog hem till morsan imöra , och sova där , om inget annat sker ! jaja ha en fin kväll alla


man kaN JU hoppas på en lyckad och bra dag imorgon då

/ rebeccah





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin