couples retreat

Hello

ja idag gick jag upp tidigt , och det blev att se filmen G-force med marsvin super gullig film och sen såg jag på Couples retreat fy fan vilekn rolig film , rekommenderar verkligen !! , den var svin roliga , man fick verkligen skratta !! ..


jaa jag ska gå o köpa semlor o sen gå hem till mamma inte ätit en semla på hela detta året , åt nog ingen förra heller faktiskt ,som jag minns , eller de kasnek ja gjorde men känns som de var väldigt längesen iaf !!
jag har inte rökt något idag heller och kombon att sluta äta och sluta röka inte går ihop så ja får vänta några dgar tills abstinenesen lugnat ner sig för just nu vill man tugga på nått hela tiden ,. så en sak i taget har jag kommit på nu! ., får bli nästa vecka de får bli sopper för de går verkligen inte jag har prövat ja mår för piss !!


 se filmen vet jag , bra skådaisar och verklligen till den som vill skratta !! ..
Nej nu blir de traska till mor PÖSS/ Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin