BullBak & Tvättis - Dejt - Joel kinnaman

Hej , hoppas alla haft en fin dag :)
själv kom jag nyss hem varit på stan med mamma , jag fick en sjal på indiska skit fin , och sen en pajj form , så nu kan jag baka pajj igen , min pajjade ju sist jag gjorde pajj till jobbet o sen kom jag hem o, råka ju slänga den på sängen så den studsade i golvet haha smart gjort !!!!den gick sönder som sakt !! så bjöd mamma på mat thanks , love ya !!

Så köpte jag socker , minnet bra men kort , för jag skulle gentligen tagit mig ork och gjort de igår men då gjorde jag ju massa annat istället men när jag handlade glömde ja sockret så jag ska sätta igång med bullbak och så ska jag ha tvättid klockan 18 - 22 så ni vet vart ni har mig =)

hoppas dagen varit bra och att kvällen fortsätter lika bra och underbar :)

Dejten fixad för söndag ,bokat och klar !!!!! Snabba cash HURRRRRRRRRRRRRRRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Min älskade joel kinnaman tänk att han blivit känd i filmer älskar dig så MYCKET !!!!!!!!!!Synd att vi inte kunde fira Alla hjärtans tillsammans iår :( men  men det får gå :) ska ju kolla din film iaf :)




Puss på er alla ha en nice day !!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin