Bara öste över mig

Tjabba tjenna ! !!


Godmorgon kanske man ska säga , folk kanske har vaknat till liv nu själv har man varit vaken sen halv 7 imorse , kunde inte somna om , vakna med värsta täta näsan och massa slemäckel i halsen så ja fick ingen luft de va bara upp och snyta sig som bara den , och hosta upp lite slem så man kunde bli normal igen , de bara öste över mig igår kväll kände mig ju krasslig hela dagen igår , men promenaden från Kvarnberget hem till morsan gjorde så de blev värre o värre för varje minut väl hemma snorade jag hela kvällen blää ORKA liksom!  , men kunde sova bra inatt iaf fast ja va tät så ja inte kunde andas jaja , lite förkyldninghar ju ingen dött av eller ? ,

Lite bättre nu kvällen och morognen är ju alltid värst , hatar att snora men det får väll gå det måste ju ut !!!
har tagit mig alvedon så  pigg som en mört är jag iaf :)

idag blir det färgga håret minsann och ta sig én runda med mamma , man kanske kan tigga till sig något roligt mohahah !!! ...
får hoppas att förkyldningen inte blir värre och att de håller på att avta nu :)!
ja vad finns det mer att berätta för folket , jag ska ju på Brolle i LLA den 27.de ska bli himla roligt :)!!!

Det var väll det , mysig dag på stan med erica igår måste jag tillläga hon köpte super gulliga saker till sin lilla son som ploppar ut 1 juli hihi !! .. Jaja , snart har denna veckan också gått , får se hur pigg amn är på lördag kanske man ska orka sig ut på krogen och dansa lite , från förr förra helgen så har man ju inte positiva minnen som sagt haha av de minnen man har från kvällen och dagen efter ska vi inte prata om mådde ju pyton så vi får se eller så väntar jag tills jag ska på Brolle =)



Ha en fin torsdag gott folk KRAMIS / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin