avklarat

ja då har man avklarat denna dagen också , vart uppe sen 7 börja med tvätt sen diskade jag , såg på Vakna med the voice , damsög en snabbbis , diskade och sen gjord eja lite lunch inna  jag gick till jobbet och jobbade , nu har jag kommit hem och vad ska man göra till middag?? det är den stora frågan det , kanske Ungnspannkaka eller som jag säger >Tjockpannkaka haha :) .. fan va gött med det och jordgubbssylt fy fan ja det gör jag banne mej för jag orkar inte ställa mig i köket det är bara att ställa in i ugnen så är de klart liksom !! ..


lätt som en plättt , istället för att stå att steka pannkakor , det är så himla jobbigt , eller ska jag göra det , de e ju gott de med fast samma sak , men ja tycker de e lite skillnad men samma smet , hmm det återstår att se ska  iaf , bara tat lungt resten av dagen somnar nog tidigt kan jag tro , och imorgon blir det Bergvik med mamma , sen vette tusan snart är det lördag UT med jobbet , ska på Brolle =) som jag nämnt tidigare tror jag närmare bestämt , jajajaa , PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin