alla hjärtans dag 14/2 - Söndag

Ja då var det snart alla hjärtans har läst endel bloggar här på morgonen nu , och alltså vad är de för fel på vissa personer , jag fattar inte ,
Kärlek som Kärlek , alltså du behöver ju inte ha en partner för att fira alla hjärtans dag , varför sura ,
 flera har skrivit i sina bloggar att dom aldirg vart singlar på alla hjärtans dag och att de känns konstigt att inte köpa en present till någon iår , men eeeh ??? , seriöst har ni Vänner & Familj eller?? , det är dom man firar med , dom som står en närmast , i vilken lagstiftning står det att du måste ha en partner för att fira Alla hjärtans dag??? jag har då aldrig sett den lagen.

Men seriöst , har man Barn ? ja varför inte köpa en liten allla hjärtan present till dom , ?
såg i en blogg hon skulle köpa en present till sig själv , när hon inte hade en partner att köpa till iår ! , men seriöst vad sker , jag tycker ju att de e ganska överskattat med alla hjärtans dag , men vänner , barn , familjen ja någon har man ju alltid som man kan muntra upp och som står en nära hjärtat !!

seriöst vem fan gnäller över en sån sak , ? , jaja blev upprörd men köp en present till någon NÄRA som håller dig kärt och ha en riktigt bra alla hjärtans dag :) ,

jag får se vad jag ska göra , träffa sandra gå på bio kanske ???? Snabba Cash kanske ? , förra året gick vi också på bioo myysss :) ..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin